dinsdag 11 juni 2013

Geboortekaartje Nova Isis

Alweer een hele tijd terug werd ik gevraagd of ik een geboortekaartje wilde ontwerperpen. En dat wilde ik wel. Op 1 juni werd de kleine Nova Isis geboren en een paar dagen later vond ik mijn eigen kaartje in de brievenbus. Dat is hem geworden. Ik ben er best wel blij mee :)

//A while ago I was asked if I wanted to design a birth announcement card. And of course I wanted to. On June 1st the little Nova Isis was born and a few days later I found my own card in the mailbox. This is how it looks. I am pretty happy with the result :) //



Photos & design card: ©Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

11 opmerkingen:

  1. Dat is echt een leuk, schattig, lief en mooi kaartje geworden! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je een leuk kaartje gemaakt voor die kleine Nova Isis. Ik heb mijn eigen grafisch wonder hier in huis maar anders had ik het wel geweten hoor. ;) Over zo'n 5 weken zal ons meisje geboren worden en het kaartje is al zo goed als klaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk, mooie naam ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend leuk kaartje! Kan me wel voorstellen dat ze jou daarvoor hebben ingeschakeld. Ik zou zelf later ook een speciaal ontworpen kaartje willen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. You should be proud!It's very beautiful, Andrea :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een ontzettend leuk kaartje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zoveel leuker dan de geboortekaartjes die je normaal ziet :)

    BeantwoordenVerwijderen