dinsdag 12 maart 2013

DIY verstandskies kussen


Een paar dagen terug maakte ik voor mijn 365 dagen project een tekening van een meisje met kiespijn. Daarna bedacht ik dat het leuk zou zijn om een kies- kussen te maken voor onze bank. Omdat ik echter niet voldoende vulwol voor een groot kussen in huis had en veel te ongeduldig ben om te wachten, heb ik een kleine test-versie gemaakt. En hier is hij dan: meneer verstandskies. Hij is heel erg wijs en ik ben bang dat ik een nieuwe obsessie erbij heb. Een kiezen- obsessie. Maar niet voor echte kiezen. Die laat ik liever aan de tandarts over. In de tussentijd zit ik ongeduldig te wachten op een super leuke bestelling, die hopelijk ergens deze week binnen komt. Maar hierover binnenkort meer. Waar wachten jullie op? 

//A few days ago I made a drawing of a girl with toothache for my 365 days project. After that I thought that it would be nice to make a tooth-pillow for our couch. Because I didn't have enough cotton stuffing for a big one and because I am to impatient, I made a small test version first. And here he is: mr. wisdom tooth. He is a really wise guy and I guess I have developed a new obsession. An obsession for teeth. Not for real ones though. I will leave those for the dentist. In the meantime I am impatiently waiting for a really, really, really nice order, which hopefully will arrive this week. But more about that soon. What are you waiting for?//

Photos and pillow: ©Andrea Maassen
Follow on Bloglovin

12 opmerkingen:

  1. oohhh, wat is hij schattig!
    supertoffe diy!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Opdat de kou weggaat... ;) Geweldig leuk kussen, goed stofje gekozen ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is er eentje met haar op zijn tanden ;-) haha, sorry, vond ik zelf heel grappig! Het is een schatje. Ik sluit me aan bij Chantal, ik wacht op de zon!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hahaha, ik vind m erg grappig ondanks dat ik als de dood voor de tandarts ben.
    En genoeg wijsheid kun je nooit hebben he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha noooh te cute! Ken je http://mymilktoof.blogspot.nl/ al? Ook zo lief haha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk je kieskussen! Is je bestelling al binnen? Ik wacht ook op een bestelling, wiehoe :)
    Mag je eens vragen hoe je het in blogger/blogspot hebt gedaan met de ABOUTlink? Ik heb er nog zo'n bloggericoontje staan en tekst. Dat wil ik graag anders, maar geen idee hoe? En nu zie ik dat jij dat wél hebt uitgevogeld :) Net als de buttons voor mail, fb etc.
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankje! en bestelling is helaas nog niet binnen. als je in je account links op 'indeling' klikt, kun je rechts bij de indeling klikken op 'een gadget toevoegen'. dan moet je 'HTML/Java script' kiezen en kun je een html code invoeren waarin je een plaatje als link toevoegd. je moet maar even googelen wat precies de code is die je moet invoeren. Die weet ik ook nooit zo uit mijn hoofd :)

      Verwijderen
    2. Dankje! Ik ga het proberen :)

      Verwijderen