dinsdag 12 februari 2013

Photoalbum #6


Als het zo koud is buiten, kan ik me maar moeilijk voorstellen, dat ik het ooit te warm heb gehad. Zoals op de dag, waarop deze foto's zijn genomen. Ik vraag me af of er ook mensen zijn die in de zomer naar de winter verlangen...? Voor mij is het allebei niets: extreme hitte of kou. Het meest hou ik van de herfst en van de lente. Voordat de lente begint ga ik eind februari echter nog een week op winterkantie. Naar Oostenrijk, samen met mijn moeder. Ik ben van plan om mijn camera's en wat filmrollen mee te nemen om eindelijk weer wat analoge foto's te schieten. Dat heb ik al veel te lang niet meer gedaan.




//When it's cold outside, as it is today, I can hardly imagine that I ever felt like it was too warm. Like the day when I took this pictures. I wonder if there are also people, who crave for the winter when it is summer...? I don't like neither: extreme hot or cold weather. I love autumn and spring the most. Before spring begins, however I am going on winter vacation for a week. Together with my mum, I am going to Austria in two weeks. I have planned to bring my camera's and film to take some analogue pictures there. It has been a while since I did that for the last time. //

Photos: © Andrea Maassen
Camera: Lomography Horizon Perfekt
Film: Agfa CT Precisa, cross processed
Follow on Bloglovin

4 opmerkingen:

  1. Oohh ik kan me ook niet meer voorstellen dat ik zonder jas naar school ging haha, ik zeur elke dag dat ik de lente en zomer wil.. Mooie foto's en alvast veel plezier in oostenrijk! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, een beetje warmte is gewenst!! Lente en herfst zijn voor mij ook de mooiste seizoenen... Niet alleen om de temperatuur, maar ook om de schoonheid van de natuur :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaa ik hou ook het meeste van de herfst en de lente :) En wat een PRACHTIGE foto's! Die kleuren..gaaf hoor!

    BeantwoordenVerwijderen